Konferencer og større arrangementer

Konferencer og større arrangementer

Større arrangementer og fester
Der skal, ved større arrangementer, hvor der forventes et deltagerantal på ca. 150 personer eller flere, aftales et møde med Facility Support ift. de praktiske aftaler ifm. arrangementet. Mødet indebærer bl.a. aftaler om ændring på møbelopstilling af møbler ift. brandplan, osv.
Det er lejerens ansvar at kontakte Facility Support på facilitysupport@adm.aau.dk - dette skal ske SENEST 4 uger før arrangementets afholdes.
Der skal laves en udførlig skitse over hvor de forskellige ting, f.eks. bar, dansegulv, musik, overskydende møbler m.fl. bliver placeret i forhold til brand og flugtveje.
Ved bekræftelse af bookingblanketten, vedhæftes tegning over flugtvejsplan, hvor opstilling kan tegnes ind.
Oprydning og rengøring
Hvis der ifm. et arrangement flyttes rundt på møbler, skal disse stilles retur til oprindelig opstilling igen efter bruge - evt. strøm under bordene skal kobles sammen. Vi anbefaler, at i tager billeder af oprindelig opstilling eller opstillingsplanen, inden i flytter rundt på møblerne.
Hvis ikke møbler sættes korrekt på plads efter endt arrangement, vil man blive opkrævet et gebyr på 1.000 kr.
Ved mangelfuld rengøring eller oprydning faktureres for faktiske udgifter, dog minimum 3 timer. Det er noteret på den godkendte bookingblanket, hvor rengøringsvogn kan afhentes.
AAU's konference netværk
Ved afholdelse af konferencer og større arrangementer, henviser vi også til vores kollegaer i AAU’s konference netværk, hvor du kan finde vejledninger og hjælp til opstart og afholdelse af dit arrangement.
Kontakt
Har du spørgsmål til bookinger, kan du kontakte
- Aalborg: bookingsupport@adm.aau.dk
- Esbjerg: booking@esbjerg.aau.dk
- København: CID@cph.aau.dk