ForsidePraktiske oplysninger

Campus Service

Udlån af lokaler på AAU

Aalborg Universitet skal være et sted, hvor man mødes i faglige og sociale sammenhænge – en ramme om formidling af viden, debat og samvær mellem studerende, ansatte og udefrakommende borgere i vidensamfundet

Campus Service

Udlån af lokaler på AAU

Hvem kan låne lokaler på Aalborg Universitet?

Det er muligt at låne lokaler på AAU, hvis man opfylder visse kriterier.

Nedenfor findes regelsæt for udlån af lokaler samt ansøgningsskemaer, du kan downloade.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål her, kan du kontakte

Der gælder særlige regler for udlån af lokaler til studenterforeninger.

Lån af lokaler på AAU CPH

Læs om lokalebooking på Campus AAU CPH

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål her, kan du kontakte

Auditorier og seminarrum

Auditorier og seminarrum bookes gennem bookingsystemet Webbook.

Alle medarbejdere har adgang til bookingsystemet med gæstelogin. Proceduren er, at man sender en forespørgsel til en bookingansvarlig. Når man modtager en endelig bekræftelse, er bookingen gennemført.

Kantineområder

Kantineområderne på Campus Øst og Campus City i Aalborg bookes gennem Webbook.

Vi minder om, at det er vigtigt at huske at booke kantineområdet, hvis man skal afholde større arrangementer med spisning .

Skriv til lokalebooking@adm.aau.dk hvis du ønsker at oprette en brugerprofil i Webbook.

Webbook

Se vejledning til Webbook