AAU logo

Campus Service

aaucard faq

For ansatte

  • Hvad gør jeg, hvis jeg skifter navn?

Ved enhver ændring af personlige oplysninger skal du henvende dig hos HR-afdelingen.

 

  • hvad gør jeg, hvis jeg mister mit kort?

Hvis du mister dit AAUcard, skal du hurtigst muligt henvende dig til aaucard.@adm.aau.dk eller hos et af de lokale Facility Support teams på AAU.

Dit mistede AAUcard vil blive lukket, og der bestilles et nyt til dig. Kortet bliver sendt sendt til din arbejdsadresse i løbet af et par dage.

 

  • Skal mit AAUcard fornyes eller beholder jeg det samme AAUcard?

Du beholder det samme kort i hele din ansættelsestid. Kortet bliver selvfølgelig skiftet, hvis det
bliver ødelagt, tabt eller en af funktionaliteterne forsvinder.

 

  • Kan jeg have to AAUcards?

Hvis du både er ansat og studerende ved universitetet, kan du både have et kort som ansat, og et
kort som studerende.

 

  • Kan jeg indsende et eksisterende elektronisk billede?

Alle billeder skal være i samme format og opløsning, og vi har ikke kapacitet eller mulighed for at redigere indsendte billeder. Du er derfor nødt til at henvende dig hos det lokale Facilty Support team for at blive fotograferet.

For studerende

  • Hvordan får jeg et AAUcard?

Studerende bestiller et AAUcard i selvbetjeningssystemet UniStart. Logininformationer til UniStart får du, når du bliver optaget.

 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har bestilt mit AAUcard, men ikke har modtaget det?

Du skal henvende dig til et af de lokale Facility Support teams på AAU eller sende en mail til aaucard@adm.aau.dk.

Husk at angive dit studienummer. hvis du henvender du dig på mail.

 

Hvad gør jeg, når jeg har modtaget mit AAUcard?

Du skal oprette en PIN-kode til dit AAUcard. Når pinkoden er oprettet, er dit kort klar til brug.
 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med min pinkode?

Kontakt AAU IT Services 
Tlf.: 9940 2020
Mail: support@its.aau.dk

 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg pludselig ikke kan komme ind i de bygninger, som jeg plejer at have adgang til?

Du skal henvende dig på det lokale Facility Support team

 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit AAUcard?

Du skal henvende dig på et af kontorerne på denne side

 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg skifter navn?

Når du meldt dit navnskift til Folkeregisteret, vil dette slå igennem i vores systemer. Du skal bestille et nyt AAUcard ved at henvende dig til et af de lokale Facility Support teams eller sende en mail til aaucard@adm.aau.dk.

Husk at angive dit studienummer. hvis du henvender du dig på mail.

 

  • Skal mit AAUcard fornyes eller beholder jeg det samme AAUcard hele min studietid?

Du beholder det samme kort i hele din studietid. Kortet bliver selvfølgelig skiftet, hvis det bliver ødelagt, tabt eller en af funktionaliteterne forsvinder.

 

  • Kan jeg bruge kortet som rabatkort i byens forretninger?

Nogle af byens forretninger giver studenterrabat, og du kan benytte AAUcard til at identificere dig som studerende. Dit AAUcard har ingen udløbsdato, så derfor kan du få brug for at printe en indskrivningsbekræftelse via STADS-selvbetjening

hvad er et aaucard?
håndtering af aaucard